Norsk folkemusikk i grunnskulen
Bachelor thesis
Åpne
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2497187Utgivelsesdato
2018Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Norsk:
Denne oppgåva omhandlar bruken av norsk folkemusikk i musikkundervisninga i grunnskulen. Ved hjelp av eit stratifisert utval vert ein byskule og ein distriktskule plukka ut for innhenting av empiri. Oppgåva skisserer nokre tilnærmingar til norsk folkemusikk i musikkundervisninga i grunnskulen, og ser på kva slags plass den norske folkemusikken har i grunnskulen i dag.
Oppgåva har eit teoretisk bakteppe, der definisjon av folkemusikk samt musikk og identitet er godt representert.
Undervegs i oppgåva kjem det fram undersøkingar frå to forskjellige skular, samt intervju med ein musikklærar frå kvar skule English:
This Bachelor thesis is about the usage of Norwegian folk music in primary school. With the help of a stratified sampling, a school in the city and a school on the country side was chosen for collecting data. The thesis showcases various approaches on how to teach folk music in primary school and sheds a light on the role the Norwegian folk music plays in primary school today.
The Bachelor thesis has a theoretical build up, where the definition of folk music as well as music and identity are thoroughly represented.
Progressing through the assignment there will be presented research from two different schools, as well as interviews with one music teacher from each school.
Beskrivelse
Bacheloroppgave i faglærerutdanning i musikk ved Høgskolen i Innlandet 2018.