dc.contributor.author | Helseth, Anita | |
dc.date.accessioned | 2013-09-25T09:20:38Z | |
dc.date.available | 2013-09-25T09:20:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/132964 | |
dc.description | Bacheloroppgave, grunnskolelærerutdanning, 2013 | no_NO |
dc.description.abstract | Sammendrag: Dette er en empirisk oppgave som har hatt til formål å finne ut om forståelsen og læringen av energibegrepet hos elevene fremmes ved å la dem bygge en mekanisk leke i undervisningen i kombinasjon med å trekke inn teorien under byggingen. En av hensiktene ved dette, er å se på virkningene av å la elevene jobbe praktisk. | no_NO |
dc.description.abstract | Summary: This is an empirical assignment that has been designed to determine whether the understanding and learning of the energy concept for students, promoted by allowing them to build a mechanical toy, combined with bringing in the theory under construction. One of the purposes, is to look at the effects of having students work practical. | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | energi | no_NO |
dc.subject | forståelse | no_NO |
dc.subject | læring | no_NO |
dc.subject | mekanisk leke | no_NO |
dc.subject | GLU | no_NO |
dc.title | Forståelse av energibegrepet – en praktisk tilnærming | no_NO |
dc.title.alternative | Understanding the energy concept - a practical approach | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 38 | no_NO |