dc.contributor.author | Haugan, Jens | |
dc.date.accessioned | 2013-01-14T13:50:54Z | |
dc.date.available | 2013-01-14T13:50:54Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7671-894-2 | |
dc.identifier.issn | 1501-8563 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134138 | |
dc.description.abstract | Norsk: Denne rapporten tek for seg nokre rammefaktorar som kan påverke moglegheitene for faglæraren for å betre studiekvaliteten
og studentgjennomstrøyminga. Rapporten vil også komme nærmare inn på nokre konkrete undervisningsforbetringstiltak.
Som ein vidare konsekvens av bl.a. Stortingsmelding 27 (2000–2001), Gjør din plikt - Krev din
rett (Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), og institusjonsinterne satsingar på betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming
har eg prøvd å jobbe systematisk med mine eigne studentar på årsstudiet i norsk (fagstudium) ved
Høgskolen i Hedmark. Det generelle målet med prosjektet var å betre studiekvalitet og studentgjennomstrøyming.
Metoden var først og fremst å følgje studentane gjennom første semester på språkmodulen for årsstudiet i norsk og
få tilbakemeldingar undervegs ved hjelp av spørjeskjema, som eg så har prøvd å analysere. | no_NO |
dc.description.abstract | English: This rapport deals with some framework factors that may influence the possibilities for the teacher to improve study
quality and study completion. I will also discuss concrete teaching improvement actions more closely. As a further
consequence of among other things Stortingsmelding (White Paper) 27 (2000–2001), Gjør din plikt – Krev din rett
(Kunnskapsdepartementet, 2000–2001), and institution-internal focus on better study quality and study completion,
I have tried to work systematically with my own students on the one-year study in Norwegian at Hedmark University
College. The main goal has been to improve study quality and study completion. The method has first of all been to
follow the students through their first semester of the language module of the one-year study in Norwegian and get
feedback via questionnaires that I have tried to analyze. | |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport;01/2013 | |
dc.subject | studiekvalitet | no_NO |
dc.subject | studentgjennomstrøyming | no_NO |
dc.subject | rammefaktorar | no_NO |
dc.subject | undervisningsutvikling | no_NO |
dc.subject | lærarutdanning | no_NO |
dc.title | Frå norskstudent til norsklærar: Frå teori til didaktisk refleksjon | no_NO |
dc.title.alternative | From student of Norwegian to teacher of Norwegian: From theory to didactic reflection | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | no_NO |