dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-02T15:10:04Z | |
dc.date.available | 2010-12-02T15:10:04Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Dyndahl, P. (2008). Fagdidaktikk som et estetisk/funksjonelt felt: Et bidrag til de/rekonstruksjon av musikkundervisningens didaktiske identitet. I A. Næss & T. Egan (Red.), Vandringer i ordenes landskap: Et festskrift til Lars Anders Kulbrandstad på 60-årsdagen (s. 310-324). Vallset: Oplandske bokforlag. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-7518-154-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134260 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Oplandske bokforlag | en_US |
dc.subject | Musikkpedagogikk | en_US |
dc.subject | Musikkpedagogisk forskning | en_US |
dc.subject | Musikkundervisning | en_US |
dc.title | Fagdidaktikk som et estetisk/funksjonelt felt: Et bidrag til de/rekonstruksjon av musikkundervisningens didaktiske identitet | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 310-324 | en_US |