Simulering som didaktisk metode : En studie av sykepleierstudenters oppfatning av læring ved fullskalasimulering
dc.contributor.author | Lied, Kari Bjørge | |
dc.date.accessioned | 2011-02-14T13:48:13Z | |
dc.date.available | 2011-02-14T13:48:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144689 | |
dc.description | Master i pedagogikk | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | en_US |
dc.subject | Fullskalasimulering | en_US |
dc.title | Simulering som didaktisk metode : En studie av sykepleierstudenters oppfatning av læring ved fullskalasimulering | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en_US |
dc.source.pagenumber | 103 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [104]
Studiested Lillehammer