dc.contributor.author | Svendsberget, Gunnar Georg | |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T12:45:39Z | |
dc.date.available | 2017-10-06T12:45:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2458989 | |
dc.description | Bacheloroppgave i faglærerutdanning i musikk ved Høgskolen i Innlandet 2017. | nb_NO |
dc.description.abstract | Norsk:
I denne oppgaven er det blitt gjort en aksjonslæringsprosess, med sangtimer med informanten Ruth som mente hun var tonedøv. Det ble utført fire undervisningstimer a45 min. Dette er gjort for å kunne svare på om det er mulig å bevisstgjøre et sovende gehør. Denne prosessen er knyttet opp mot relevant teori og tidligere forskning og avklart i en analysedel. | nb_NO |
dc.description.abstract | English:
In this assignment, an action-learning process has been done with singing lessons with the informant Ruth, who thought she was tone-deaf. Four lessons took place a45 minutes. This was done for answer whether it is possible to raise awareness of a sleepy pitch. This process is linked to relevant theory and previous research and clarified in an analysis section. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | gehør | nb_NO |
dc.subject | indre gehør | nb_NO |
dc.subject | musikk | nb_NO |
dc.subject | gehørtrening | nb_NO |
dc.subject | musikalitet | nb_NO |
dc.subject | sangundervisning | nb_NO |
dc.title | Gehørvekking | nb_NO |
dc.title.alternative | Pitch Awakening | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 | nb_NO |