Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorHågensen, Ane Johanne Skråmestø
dc.date.accessioned2024-01-02T17:10:15Z
dc.date.available2024-01-02T17:10:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.inn:inspera:175223468:178775648
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3109411
dc.description.abstractDenne masteroppgåva er skriven for å sjå nærare på samtalar som kommunikasjonsform for leiarar i offentleg sektor. Problemstillinga for oppgåva er: Korleis brukar leiarar samtale bevisst i kontakt med sine tilsette, og i kva grad har leiarar fokus på samtale og metodisk bruk av desse, og kva fordelar det kan ha. Det er samla inn data til oppgåva gjennom kvalitativt intervju med fem informantar med lang leiarerfaring frå offentleg sektor. Metoden vart valt, då det gjennom semistrukturerte intervju er mogeleg å få fram informantane sine erfaringar og finne ut korleis dei opplevde å bruke samtalar i kontakt med sine tilsette (Kvale & Brinkmann, 2015, p. 20). Intervjua var lagt opp for å få innblikk i kva som låg til grunn for informantane sin samtalekompetanse, for så å få innsyn i korleis dei brukte denne kompetansen i relasjon med sine tilsette. Informasjonen som kom fram i intervjua vart analysert med utgangspunkt i både fenomenologi og hermeneutikk, for å kunne forstå og tolke informantane sine beskrivingar. Helge Svare og Jan Spurkeland sine arbeid med samtalar er lagt til grunn for både utarbeiding av intervjuguide og gjennomføring av drøfting. Gjennom intervjua kom det fram at det er stor variasjon i kvar informantane har sin kompetanse på samtalar frå. Både når det gjeld kva formell kompetanse dei har på å gjennomføre samtaler, og kva erfaring dei bygger det på. Det som er ein klar fellesnemnar for resultatet av oppgåva, er at informantane bruker samtalen aktivt i sin kvardag, og dei er bevisst på at samtalar er verktøy som kan brukast for å byggje tillit og relasjonar på arbeidsplassen.
dc.description.abstractThis master's thesis has been written to look closely at conversations as a form of communication for leaders in the public sector. The topic for this master's thesis is: How do leaders use conversation consciously in contact with their employees, and to what extent does the leader focus on conversation and the methodical use of these, and what benefits can it lead to. Data have been collected for the assignment through qualitative interviews with five informants who has extensive leader experience from the public sector. The method was chosen for its ability, through semi-structured interviews, to provide the informants' experiences and find out their experienced using conversations with their employees (Kvale & Brinkmann, 2015, p. 20) The interview was designed to gain insight into the basis for the informants' conversation skills, and then to gain insight into how they used these skills in relation to their employees. The information that emerged through the interviews was analysed based on both phenomenology and hermeneutics, in order to understand and interpret the informants' descriptions. Helge Svare and Jan Spurkeland's work on conversations and leadership through relations formed the basis for both the preparation of the interview guide and the implementation of the discussions. Based on the interview it emerged that there was great variation in where the informant's conversation skills came from. Both in terms of formal education for conducting conversations, and what experience they build it on. What was a clear common basis for the outcome of the report is that the informants use conversation actively, and they were aware that conversations are tools that can be used to build trust and relationships in the workplace.
dc.languagenno
dc.publisherInland Norway University
dc.titleDen gode samtalen
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record