Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHauge, Lars
dc.contributor.authorHesthagen, Martin
dc.date.accessioned2011-09-15T06:22:29Z
dc.date.available2011-09-15T06:22:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132092
dc.description.abstractDenne oppgaven har tatt for seg problemstillingen hvordan Forsvarsbygg ivaretar brukerens behov. Forsvaret i Østerdal garnison har siden 2007 jobbet med å identifisere og fremme det fremtidige behovet for forlegning til vervede soldater og befal. I denne sammenhengen har det vært gjennomført fem byggetrinn for å møte dette behovet. Forsvarsbygg, som Forsvarets eiendomsaktør, har ledet arbeidet med prosjektering og bygging av disse og må derfor forholde seg til Forsvarets (brukeren) behov for bygningsmasse. Oppgaven fokuserer på hvordan Forsvarsbygg organiserer sine byggeprosjekter, og hvordan brukerens behov kommer til syne i disse. Dette er gjort gjennom å undersøke de generelle retningslinjer for fremming av behov, samt å visualisere disse i en case. Datainnhenting er gjennomført ved kvalitativ metode – intervju av respondenter i de to undesøkelsesenhetene Forsvaret og Forsvarsbygg.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectledelseen_US
dc.subjectorganiseringen_US
dc.subjectsamarbeiden_US
dc.subjectForsvarsbyggen_US
dc.subjectbyggeprosjekten_US
dc.subjectkvalitativ metodeen_US
dc.subjectintervjueren_US
dc.titleHvordan ivaretar Forsvarsbygg brukerens behov?en_US
dc.title.alternativeOrganisering og samarbeid i byggeprosjekteren_US
dc.typeStudent paper, othersen_US
dc.source.pagenumber47en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel