• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK på tittel 
  •   Hjem
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK
  • Blar i Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK på tittel
  •   Hjem
  • Master- og hovedoppgaver / Master thesis
  • Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK
  • Blar i Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i digital kommunikasjon og kultur / Master of digital communication and culture M2SKDK på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 52-57 av 57

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Video Games & Cognition: Deep- and Hyper Attention in World of Warcraft 

      Storeide, Markus Sebastian Bakken (Master thesis, 2020)
      English: This thesis investigates N. Katherine Hayles’ proposed cognitive modes of deep- and hyper attention, and their possible relations to the video game World of Warcraft. It is an interdisciplinary study between ...
    • Video på nett – en studie av det multimodale samspillet i nyhetsartikler på VG Nett. 

      Kind, Hanne Stine (Master thesis, 2014)
      Norsk sammendrag: Bakgrunnen for denne avhandlingen er knyttet til utviklingen av nettaviser og til dreiningen mot det visuelle i nettartikler. Jeg er selv journalist og har erfart at fokuset på bilder og video i ...
    • Virksomheters bruk av sosiale medier - Et casestudie av en bank. 

      Bjørnstad, Pernille Lier (Master thesis, 2016)
      Norsk: Sosiale medier er nettbaserte tjenester der brukerne lager seg en profil hvor de kan dele informasjon, ha kontakt med folk og se hva andre deler (boyd og Ellison, 2007, s. 211). Facebook og Instagram er begge sosiale ...
    • Visuell forskningsformidling - Det retoriske bildet framfor vitenskapelig tekst 

      Fryjordet, Karen-Ingrid (Master thesis, 2016)
      Norsk: I denne masteroppgaven ser jeg på hvordan vitenskapelig forskning formidles via visuelle uttrykk som det bilder er. Caset i min masteroppgave er Forskning.no der jeg ser på hvordan de bruker bilder for å formidle ...
    • Ytringsfrihet og den visuelle ytring – bilder med slagkraft. 

      Hagen, Guro (Master thesis, 2016)
      Norsk: Denne oppgaven handler om ytringsfrihet og den visuelle ytringen. Spørsmålet var hvordan vestlige nettaviser forvalter det visuelle med tanke på ytringsfriheten, og hvordan bilder og tegninger kan tenkes å ha en ...
    • Å spille med følelsene: Sorg og affektive rom i digitale spill, og hvordan spill kan bidra i sorgarbeid 

      Soelseth, Daniel (Master thesis, 2019)
      Norsk: Denne masteroppgaven søker å svare på hvordan de fire digitale spillene Oxenfree, Fragments of Him, That Dragon, Cancer og Life is Strange: Before the Storm kan skape affektive rom relatert til sorg og død, hva det ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit