Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjølverud, Ole André
dc.contributor.authorGudmundsrud, Kenneth
dc.contributor.authorHaukeberg, Eivind Siegel
dc.date.accessioned2012-09-04T12:51:58Z
dc.date.available2012-09-04T12:51:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132769
dc.descriptionBacheloroppgave i Digital medieproduksjon, 2012no_NO
dc.description.abstractVår oppgave har vært å finne ut hvilke virkemidler som brukes i infomercial for læresteder, analysert virkning av dem og hvordan de kan bli brukt på en best mulig måte. Disse funnene blir drøftet opp mot teorier om medias og reklames påvirkning og analysen av virkemidlene blir sammenlignet opp mot vår egen produksjon. Vi har redegjort for hvordan vi har jobbet fra start til slutt og kommet med en egenvurdering av vårt arbeid. Vår produksjon består av tre ulike infomercials for Solør videregående skole avdeling Våler.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectinfomercialno_NO
dc.subjectlærestederno_NO
dc.subjectmediano_NO
dc.subjectreklameno_NO
dc.subjectpåvirkningno_NO
dc.subjectvideregående skoleno_NO
dc.subjectvgsno_NO
dc.subjectSolørno_NO
dc.titleInfomercials for lærestederno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310no_NO
dc.source.pagenumber38 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel