• Uteskole: et hjelpemiddel til økt fysisk aktivitet og læringsglede? 

      Østvang, Jostein (Bachelor thesis, 2014)
      Problemstilling: Hvilken effekt har uteskole på fysisk aktivitet og læringsglede i skolehverdagen? Metode: Generell litteraturstudie hvor jeg gikk kritisk gjennom relevant litteratur og forskning for å finne svar på ...
    • «Vi ser helt forferdelig ut» - Kropp i kroppsøving 

      Engerbakk, Mats Ola (Bachelor thesis, 2016)
      Forfatter: Mats Ola Engerbakk, faglærer utdanning i kroppsøving og idrett, 2016. Høgskolen i Hedmark, avdeling Elverum, folkehelsefag. Tittel: «Vi ser helt forferdelig ut» - Kropp i kroppsøving Problemstilling/problemområde: ...
    • Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående skole? 

      Birkelund, Ingrid (Bachelor thesis, 2013)
      Forfatter Ingrid Birkelund Oppgavens tittel Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående skole? Problemstilling Vil mer lek i kroppsøvingsfaget øke elevenes motivasjon på videregående ...
    • Vurdering av innsats i kroppsøving 

      Martinsen, Svend Jørgen (Bachelor thesis, 2016)
      Forfatter Svend Jørgen Martinsen Oppgavetittel Vurdering av innsats i kroppsøving Problemstilling Hvordan kan lærerens planlegging påvirke elevenes muligheter til å gi en god innsats og hvordan skal innsatsen vektlegges ...
    • Vurdering for læring blant kroppsøvingslærere 

      Hanssen, Karl Petter (Bachelor thesis, 2017)
      Teori: Her belyser jeg relevant teori for min oppgave som skal være med på å besvare min problemstilling. Metode: Litteraturstudie Resultater: Her legger jeg frem resultatene som kommer frem i de fire artiklene jeg ...
    • Vurdering for læring i kroppsøving 

      Rynning, Martin (Bachelor thesis, 2016)
      Forfatter Martin Rynning Oppgavetittel Vurdering for læring i kroppsøving Problemstilling Følger lærere de ulike prinsippene i vurdering for læring i kroppsøvingsfaget? Teori Relevant teori om vurdering blir trukket ...
    • Vurdering i kroppsøvingsfaget på videregående trinn. 

      Vårtun, Elin Brandsnes (Bachelor thesis, 2012)
      Problemstilling: Hvordan kan man som kroppsøvingslærer på videregående trinn vurdere sine elever ut fra gitte rammer i læreplan for å fremme læring? Problemstillingen forsøker å besvare hvordan vurderingspraksisen hos tre ...