• Generasjon Y; -hva påvirker servicekvaliteten? 

      Haugen, Ingrid; Westli, Veronica (Bachelor thesis, 2013)
      Denne studien tar for seg hva som påvirker servicekvaliteten til generasjon Y. Vi har valgt å fokusere på servicekvalitet slik den ansatte vurderer den, og ikke slik den blir vurdert av kunden. Vi har ikke funnet tidligere ...
    • Illojalitet: hvordan forstå årsakene til illojalitet i forbrukermarkedet? 

      Kjærstad, Lene Nordbrenden; Oppegård, Trine (Bachelor thesis, 2013)
      Formål Formålet med denne bacheloroppgaven er å undersøke fenomenet illojalitet, hva som er årsakene til at en kunde blir illojal i forbrukermarkedet. Vi skal undersøke fenomenet gjennom holdningene til kunden, altså gjennom ...
    • Moelv by: Er Moelv en attraktiv handelsplass 

      Bergseth, Heidi (Bachelor thesis, 2012)
      Temaet for min bacheloroppgave er Moelv som handelsplass. Etter 3 år på Høgskolen i Hedmark, Campus Rena, studieretningen service management i tillegg til at jeg har bodd i Moelv snart i 20 år så jeg muligheten for å skrive ...
    • Servicekvalitet og motivasjon: treningsopplegg for de ansatte i Åsnes kommune 

      Bråthen, May Iren; Kroken, Eva Maria (Bachelor thesis, 2013)
      I vårt forskningsarbeid så vi på et treningsopplegg for ansatte i en organisasjon, og ønsket å se nærmere på om det kan være motiverende for de ansatte selv, og nyttig for hele organisasjonen. Trening i seg selv gjør at ...