dc.contributor.author | Bakke, Elin | |
dc.contributor.author | Eriksen, Stig | |
dc.contributor.author | Gloppen, Bjørg Herberg | |
dc.contributor.author | Halmrast, Gudrun Sælen | |
dc.contributor.author | Ranheimsæter, Åsne | |
dc.contributor.author | Sommervold, Tove | |
dc.contributor.author | Stauri, Tormod | |
dc.contributor.author | Taarud, Randi | |
dc.contributor.author | Østerås, Bergljot | |
dc.date.accessioned | 2012-06-13T08:23:39Z | |
dc.date.available | 2012-06-13T08:23:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7671-847-8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/133397 | |
dc.description.abstract | Høgskolen i Hedmark, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap,
har siden februar 2009 vært en del av det nasjonale PIL-prosjektet.
Gjennom dette prosjektet har høgskolen fått anledning til å kvalitetssikre
og videreutvikle tiltak som er iverksatt for å styrke samarbeidet og relasjonen
mellom høgskolen og praksisfeltet. I det lokale PIL-prosjektet har
vi forsket på egen praksis. PIL-rapporten fra Høgskolen i Hedmark presenterer i oppsummerende
punkter noe av det vi har gjort, noe av det vi har lært og litt om hva vi
ønsker å arbeide videre med. Så presenterer vi et tilbakeblikk på samarbeidstiltak
og praksisorganisering som kom forut for PIL-prosjektet.
Disse tiltakene har lagt vikte premisser for PIL-prosjektet. Deretter kommer
en kortversjon av PIL-gruppenes arbeid ved Høgskolen i Hedmark.
Så følger fullstendige rapporter fra hvert delprosjekt. Delrapportene finnes
også som selvstendige rapporter i Høgskolen i Hedmarks rapportserie. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | praksisopplæring | no_NO |
dc.subject | lærerutdanning | no_NO |
dc.subject | førskolelærerutdanning | no_NO |
dc.subject | praksis | no_NO |
dc.title | PIL – Praksis som integrerende element i lærerutdanningen: Sluttrapport fra lokalt PIL-prosjekt ved Høgskolen i Hedmark. Treklangsamarbeid og Trepartsamtaler | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 38 s. +vedlegg | no_NO |