Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakke, Elin
dc.contributor.authorEriksen, Stig
dc.contributor.authorGloppen, Bjørg Herberg
dc.contributor.authorHalmrast, Gudrun Sælen
dc.contributor.authorRanheimsæter, Åsne
dc.contributor.authorSommervold, Tove
dc.contributor.authorStauri, Tormod
dc.contributor.authorTaarud, Randi
dc.contributor.authorØsterås, Bergljot
dc.date.accessioned2012-06-13T08:23:39Z
dc.date.available2012-06-13T08:23:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-82-7671-847-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133397
dc.description.abstractHøgskolen i Hedmark, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap, har siden februar 2009 vært en del av det nasjonale PIL-prosjektet. Gjennom dette prosjektet har høgskolen fått anledning til å kvalitetssikre og videreutvikle tiltak som er iverksatt for å styrke samarbeidet og relasjonen mellom høgskolen og praksisfeltet. I det lokale PIL-prosjektet har vi forsket på egen praksis. PIL-rapporten fra Høgskolen i Hedmark presenterer i oppsummerende punkter noe av det vi har gjort, noe av det vi har lært og litt om hva vi ønsker å arbeide videre med. Så presenterer vi et tilbakeblikk på samarbeidstiltak og praksisorganisering som kom forut for PIL-prosjektet. Disse tiltakene har lagt vikte premisser for PIL-prosjektet. Deretter kommer en kortversjon av PIL-gruppenes arbeid ved Høgskolen i Hedmark. Så følger fullstendige rapporter fra hvert delprosjekt. Delrapportene finnes også som selvstendige rapporter i Høgskolen i Hedmarks rapportserie.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectpraksisopplæringno_NO
dc.subjectlærerutdanningno_NO
dc.subjectførskolelærerutdanningno_NO
dc.subjectpraksisno_NO
dc.titlePIL – Praksis som integrerende element i lærerutdanningen: Sluttrapport fra lokalt PIL-prosjekt ved Høgskolen i Hedmark. Treklangsamarbeid og Trepartsamtalerno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber38 s. +vedleggno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel