Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTaarud, Randi
dc.date.accessioned2012-05-10T08:41:28Z
dc.date.available2012-05-10T08:41:28Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.isbn82-7671-239-8
dc.identifier.issn1501-8555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133544
dc.description.abstract”Prosjekt praksisbarnehager” ble initiert av praksiskoordinatorene og studieleder på førskolelærerutdanningen ved Høgskolen i Hedmark. Grunnen var ønsket om å tilby studentene en bedre praksis.Vi anvender betegnelsen praksisbarnehage når alle førskolelærerne i samme barnehage utgjør et team som tar i mot ei gruppe studenter.Prosjektet ble planlagt i løpet av våren og høsten 2001 og gjennomført med en klasse andreårsstudenter i oktober – desember 2001. Den skriftlige evalueringen ble gjort våren 2002.Konklusjon på prosjektet var at praksisbarnehager kan utvikle bedre barnehagepraksis.Dette drøftes til slutt i rapporten.no_NO
dc.description.abstractEnglish: “Project practice nursery school” was initiated by the coordinators of the practice office and the leader of Pre – school Education, Hedmark College Faculty of Education. The reason was the desire to give the students better teaching practice. We use the word “practice nursery school” when all the nursery teachers in a Nursery School are a team sharing the responsibility for a group of students.The project was planned during spring and autumn 2001 and completed with a class of 2nd year students, during six weeks in October – December 2001. The written evaluation was done in spring 2002.The conclusion of the project says that “practice nursery schools” may lead to a better nursery practice. This will be elaborated in this report.
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Hedmark - Notat;04/2002
dc.subjectpraksisno_NO
dc.subjectførskolelærerutdanningno_NO
dc.subjectteamarbeidno_NO
dc.titleProsjekt praksisbarnehage - erfaringer med teamarbeidno_NO
dc.typeWorking paperno_NO
dc.source.pagenumber68no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel