Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBørresen, Marit Bjorvand
dc.date.accessioned2008-09-04T11:58:02Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn82-7671-405-6
dc.identifier.issn1501-8563
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/133880
dc.description.abstractNorsk: Rapporten gjør først rede for "Handling/refleksjonsmodellen" og "Milanomodellen". Ved hjelp av praktiske eksempler vises det hvordan en kombinasjon av disse to modellene er hensiktsmessige til veiledningsbruk i skole og barnehage.en
dc.description.abstractEnglish: The first section of the report deals with descriptions of the "Action/reflection model" and the "Milan model". By means of practical examples the report subsequently addresses how a combination of these two models could be appropriate for guidance and counseling in schools and kindergartens.
dc.format.extent651649 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries16en
dc.subjectveiledningen
dc.subjectgrunnskoleen
dc.subjectbarnehageren
dc.subjecthanding/refleksjonsmodellenen
dc.subjectMilano-modellenen
dc.titleVeiledning i skole og barnehage med utgangspunkt i "Handling/refleksjonsmodellen" og "Milanomodellen"en
dc.title.alternativeGuidance and counseling provided for schools and kindergartens based on the "Action/reflection model" and the "Milan model"en
dc.typeResearch reporten
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel