Blar i Artikkel - fagfellevurdert vitenskapelig / Articles - peer-reviewed på forfatter "Aasen, Ann Margareth"
-
E-Learning as an Important Component in “Blended Learning” in School Development Projects in Norway
Aasen, Ann Margareth (Journal article; Peer reviewed, 2013)E-learning is an important component in “blended learning” in all of Centre of the Study of Educational Practice `s (SePU) projects and is used for additional education and development of competences. Blended learning ... -
Gutters opplevelse av sin skolesituasjon – noe skolen kan påvirke?
Aasen, Ann Margareth (Journal article; Peer reviewed, 2011) -
Kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner – forklaringer i elevenes holdninger til og væremåte i skolen, samt relasjonelle forhold.
Aasen, Ann Margareth; Lekhal, Ratib; Drugli, May Britt; Nordahl, Thomas (Journal article; Peer reviewed, 2015)Denne artikkelen har til hensikt å undersøke om elevenes holdninger til og væremåte i skolen, samt relasjonelle forhold, kan bidra til å forklare kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner. Datamaterialet omfatter 4128 ...