Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDyndahl, Petter
dc.date.accessioned2010-12-20T13:23:08Z
dc.date.available2010-12-20T13:23:08Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.citationDyndahl, P. (1994). Musikkundervisning i en flerkulturell situasjon. Musikk og skole, (2), 4-7.en_US
dc.identifier.issn0332-6926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/134270
dc.description.abstractForfatteren presenterer her mulige premisser for en didaktisk og demokratisk diskusjon omkring hva slags innhold musikkfaget skal ha i dag. Dyndahl tar utgangspunkt i det faktum at vi er en flerkulturell nasjon, enten vi ser det i perspektiv av innvandringsdebatten eller ut fra forholdet mellom de forskjellige musikksjangrene.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherLandslaget musikk i skolenen_US
dc.subjectPedagogikken_US
dc.subjectMusikkundervisningen_US
dc.subjectFagdidaktikken_US
dc.subjectKulturteorien_US
dc.subjectPluralismeen_US
dc.subjectMusikken_US
dc.titleMusikkundervisning i en flerkulturell situasjonen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114en_US
dc.source.pagenumber4-7en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel