Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNes, Kari
dc.contributor.authorOttosen, Anna L.
dc.date.accessioned2011-04-01T10:48:25Z
dc.date.available2011-04-01T10:48:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationNes, K., & Ottosen, A. L. (2010). Innkjøpte programmer for skoleutvikling: Utfordringer for implementering og evaluering. Skolepsykologi, 45(6), 23-35.en_US
dc.identifier.issn0333-0389
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/134298
dc.descriptionFeil årstall i bunnteksten i selve pdf-fila.en_US
dc.description.abstractBruken av såkalte skolebaserte programmer har vært sterkt økende i norske grunnskoler de siste årene. Programmer av denne typen har fått fornyet aktualitet gjennom Utdanningsdirektoratets satsning. Bedre læringsmiljø, der "tiltak og programmer med dokumentert effekt på læringsmiljøet" blir framhevet. Med referanse til et case der kommunal skoleledelse, PPT og 6 skoler var involvert, drøfter vi her de betingelser som har vært ansett som viktige for å sikre implementering av innkjøpte programmer for utvikling av skolen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSkolepsykologien_US
dc.subjectSkolebaserte programmeren_US
dc.subjectSkoleutviklingen_US
dc.titleInnkjøpte programmer for skoleutvikling: Utfordringer for implementering og evalueringen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.source.pagenumber23-35en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel