Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTimenes, Hilde Agnethe
dc.contributor.authorMathiesen, Karianne Timenes
dc.date.accessioned2014-01-29T16:09:01Z
dc.date.available2014-01-29T16:09:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144757
dc.description.abstract«Den gode lærer» har vært omtalt og diskutert til alle tider og får i dagens samfunn stor oppmerksomhet av politikere og media. I vår oppgave ser i på fenomenet «den gode lærer» og forestillinger om hva dette kan innebære. Vi har sett at mange studier som behandler læring i skolen konkludere med at læreren er den enkeltfaktoren som har mest å si for elevenes læring i skolen (Arnesen, 2004; Brophy & Good, 1986; Hattie, 2009, Nordenbo m/fl, 2008; St, meld Nr 11 2008-2009), selv om vi vet at dette resultatet kan problematiseres, og at det er mange flere faktorer som spiller inn for elevens læring i skolen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleEn kasusstudie av gode lærere : "forestillinger om "den gode lærer""no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber181no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel