Fleksibilitet og læring : Rapport om videreutvikling av studiet ”Omstilling og forhandlinger” ved Høgskolen i Lillehammer
dc.contributor.author | Fritze, Yvonne | |
dc.contributor.author | Bredvold, Randi | |
dc.date.accessioned | 2008-11-21T12:53:48Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.issn | 0806-8348 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144780 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten diskuterer muligheten for en videreutvikling av studiet ”Omstilling og forhandlinger” i retning av større fleksibilitet. Fleksibilitet er her definert ut fra studiesituasjon, faglig innhold og i forhold til tid og sted. Diskusjonen baserer seg på intervjudata fra det første kullets studenter, supplert med noen intervju av studenter fra annet kull. Studentene ved dette studiet er voksne, fulltidsansatte i kommunesektoren. Gjennom å kartlegge studentens vurdering av egen studiesituasjon, diskuteres fleksibilitet i forhold til studentens ønske om studiekvalitet og tilretteleggelse for læring. Det blir også lagt til grunn synspunkter på hva et hybridt læremiddel (læremiddel som kombinerer CD-rom og Internett i felles grensesnitt), utviklet for dette studiet, bør inneholde og ivareta, med utgangspunkt i de studieerfaringer studentene har gjort. | en |
dc.format.extent | 354291 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | en |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat | en |
dc.relation.ispartofseries | 78 | en |
dc.subject | Fleksibilitet og læring | en |
dc.subject | fleksibel undervisning | en |
dc.subject | utvikling av læremidler | en |
dc.subject | IKT | en |
dc.title | Fleksibilitet og læring : Rapport om videreutvikling av studiet ”Omstilling og forhandlinger” ved Høgskolen i Lillehammer | en |
dc.type | Working paper | en |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Lillehammer Arbeidsnotat [69]
Avsluttet