Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFritze, Yvonne
dc.contributor.authorBredvold, Randi
dc.date.accessioned2008-11-21T12:53:48Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn0806-8348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144780
dc.description.abstractDenne rapporten diskuterer muligheten for en videreutvikling av studiet ”Omstilling og forhandlinger” i retning av større fleksibilitet. Fleksibilitet er her definert ut fra studiesituasjon, faglig innhold og i forhold til tid og sted. Diskusjonen baserer seg på intervjudata fra det første kullets studenter, supplert med noen intervju av studenter fra annet kull. Studentene ved dette studiet er voksne, fulltidsansatte i kommunesektoren. Gjennom å kartlegge studentens vurdering av egen studiesituasjon, diskuteres fleksibilitet i forhold til studentens ønske om studiekvalitet og tilretteleggelse for læring. Det blir også lagt til grunn synspunkter på hva et hybridt læremiddel (læremiddel som kombinerer CD-rom og Internett i felles grensesnitt), utviklet for dette studiet, bør inneholde og ivareta, med utgangspunkt i de studieerfaringer studentene har gjort.en
dc.format.extent354291 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotaten
dc.relation.ispartofseries78en
dc.subjectFleksibilitet og læringen
dc.subjectfleksibel undervisningen
dc.subjectutvikling av læremidleren
dc.subjectIKTen
dc.titleFleksibilitet og læring : Rapport om videreutvikling av studiet ”Omstilling og forhandlinger” ved Høgskolen i Lillehammeren
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel