Aktivitetsfag i et sosialpedagogisk perspektiv : Om utvikling av en studentaktiv læringsmodell
dc.contributor.author | Bergsvendsen, Trond | |
dc.contributor.author | Jordet, Hege | |
dc.date.accessioned | 2011-02-21T10:19:55Z | |
dc.date.available | 2011-02-21T10:19:55Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 0806-8348 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144808 | |
dc.description.abstract | Rapporten beskriver et fagutviklingsprosjekt som har fokus på utvikling av en sosialpedagogisk læringsmodell i aktivitetsfag på barnevernspedagogutdanningen ved Høgskolen i Lillehammer. Læringsmodellen som presenteres har til hensikt å fremme studentenes utvikling av sosialpedagogisk handlingskompetanse med utgangspunkt i studentenes egne kunnskaper og ferdigheter som læringsressurser. Studentenes læringsopplevelser gir et innblikk i hvordan det oppleves å lære på denne måten. | en_US |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat;176 | |
dc.subject | Sosialpedagogikk | en_US |
dc.subject | aktivitetsfag | en_US |
dc.title | Aktivitetsfag i et sosialpedagogisk perspektiv : Om utvikling av en studentaktiv læringsmodell | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 37 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Lillehammer Arbeidsnotat [69]
Avsluttet