Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBergsvendsen, Trond
dc.contributor.authorJordet, Hege
dc.date.accessioned2011-02-21T10:19:55Z
dc.date.available2011-02-21T10:19:55Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0806-8348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144808
dc.description.abstractRapporten beskriver et fagutviklingsprosjekt som har fokus på utvikling av en sosialpedagogisk læringsmodell i aktivitetsfag på barnevernspedagogutdanningen ved Høgskolen i Lillehammer. Læringsmodellen som presenteres har til hensikt å fremme studentenes utvikling av sosialpedagogisk handlingskompetanse med utgangspunkt i studentenes egne kunnskaper og ferdigheter som læringsressurser. Studentenes læringsopplevelser gir et innblikk i hvordan det oppleves å lære på denne måten.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren_US
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat;176
dc.subjectSosialpedagogikken_US
dc.subjectaktivitetsfagen_US
dc.titleAktivitetsfag i et sosialpedagogisk perspektiv : Om utvikling av en studentaktiv læringsmodellen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber37en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel