Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNordkvelle, Yngve Troye
dc.date.accessioned2011-03-07T11:35:50Z
dc.date.available2011-03-07T11:35:50Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0806-8348
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144822
dc.description.abstractI dette arbeidsnotatet prøves det å trekke noen grove linjer for hvordan man har oppfattet og foreskrevet undervisning i høyere utdanning i løpet av utviklingen av den høyere utdanning, spesielt knyttet til universitetene i Nord-Europa. Forelesningens utvikling, læreboken og seminarets utvikling er skissert for å gi en smule bakgrunn for å forstå de endringer dagens høyere utdanning er utsatt for, særlig med hensyn til hvilken rolle forelesningen og studentenes egen aktivitet skal haen_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren_US
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat;148
dc.titleHøgskoledidaktiske riss : momenter til en historie om undervisningsdialogen i høyere utdanning fram til 1900-talleten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.source.pagenumber43en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel