Show simple item record

dc.contributor.authorHagelund, Iselin Ødegård
dc.date.accessioned2010-04-19T13:04:19Z
dc.date.available2010-04-19T13:04:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144993
dc.description.abstractHovedfunnene og konklusjonen er at NAV-målene og hensiktene tolkes ulikt i casekontorene, slik at det blir variasjon mellom kontorene i hvordan de oversetter den anbefalte ledelsesmodellen. De sentrale føringene omformes i ulik omfang, slik at NAV-kontor Øst har en organisering hvor de ligger tett opp til tidligere praksis, det foregår en rekombinering av tidligere praksis. NAV-kontor Vest gjør en omforming av ledelsesmodellen slik at store endringer skjer i forhold til tidligere praksis, og de har et NAV-kontor som er noe mer enn kun samlokalisert og jobber mer på tvers av tidligere skillelinjer. Mine funn viser at NAVkontorene lokalt har betydelige variasjoner seg i mellom, avhengig av blant annet hvordan de oversetter de føringene og oppskriftene som kommer fra sentralt hold.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren_US
dc.subjectLedelsesmodelleren_US
dc.subjectNAVen_US
dc.titleValg av ledelsesmodell ved NAV-etablering : en oversettelsesteoretisk studie av ledelsesmodellkomponentenen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record