Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkjerven, Sondre
dc.date.accessioned2016-06-16T06:50:59Z
dc.date.available2016-06-16T06:50:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2392755
dc.descriptionBacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2016nb_NO
dc.description.abstractForfatter: Sondre Skjerven, faglærerutdanningen i kroppsøving og idrettsfag 2013 - Høgskolen i Hedmark avd. Elverum Tittel: Læringsmetodikk i friluftsliv Problemstilling: Hvordan kan økt fokus på metodikk i friluftslivsundervisningen i grunnskolen være med på å øke læringsutbyttet hos elevene og bidra til en god allmenndannelse? Metode For å finne svar på min problemstilling har jeg benyttet litteraturstudie, der jeg har tatt for meg tidligere utført forskning og relevant teori for å undersøke dette temaet. Resultat: Ved å variere og se an læringsmetodene ut fra hver enkelt situasjon man havner i vil elevene mest sannsynlig sitte igjen med ett økt læringsutbytte og en god allmenndannelse. Situasjonsbasert læring er nøkkelordet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectlitteraturstudienb_NO
dc.subjectmetodikknb_NO
dc.subjectfriluftslivsundervisningennb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagnb_NO
dc.subjectfriluftslivnb_NO
dc.subjectlæringsutbyttenb_NO
dc.subjectelevernb_NO
dc.subjectsituasjonsbasert læringnb_NO
dc.titleLæringsmetodikk i friluftsliv: Hvordan bør man lære bort friluftsliv?nb_NO
dc.title.alternativeLearning methods in outdoor life: How shoud you teach outdoor life?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Social science in sports: 330nb_NO
dc.source.pagenumber46nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel