Blar i Lillehammer Forskningsrapport på tittel
Viser treff 70-74 av 74
-
Studentveiledning i praksisfeltet : fokus: veiledningstimen : om studentveiledning og erfaringer med bruk av fast ukentlig veiledningstime i helse- og sosialfag studenters praksisperioder : en rapport med spørsmål til refleksjon for studenter, veiledere og lærere
(Forskningsrapport;82, Research report, 2001)Våre informanter skiller mellom to former for veiledning; fortløpende veiledning som en del av studentens arbeid ved praksisplassen - og den faste veiledningstimen. Så vel studenter som praksisveiledere oppfatter ... -
Sykehuset og samfunnet : regionale virkninger av omstrukturering i Sykehuset Innlandet HF
(Forskningsrapport;124, Research report, 2005) -
Tilgjengelighet ved valg : En evaluering av kommunenes erfaringer med veilederen ”Tilgjengelighet til valg” og kartlegging av tilgjengeligheten ved kommune- og fylkestingsvalget 2007
(Forskningsrapport;134, Research report, 2008)Rapporten omfatter datamateriale om 231 kommuners kjennskap til, bruk, erfaringer med og nytteverdi av veilederen ”Tilgjengelighet til valg” i planleggingen og gjennomføringen av årets kommune- og fylkestingsvalg, samt ... -
Utdannet veileder : En Q-metodologisk undersøkelse av studenters subjektive opplevelse av å lære veiledning
(Forskningsrapport;167, Research report, 2015)Rapporten formidler og diskuterer vi en undersøkelse av studenters subjektive opplevelse av å lære veiledning. Studentene var i avslutningen av en deltids videreutdanning i tverrfaglig veiledning (TV) (60 studiepoeng) ... -
Utvikling av læringsmiljø med fokus på relasjonsbygging
(Forskningsrapport;171, Research report, 2017)Tidligere forskning viser at godt læringsmiljø er en forutsetning for god læring. En beskrivelse av et godt læringsmiljø kan omfatte studentenes deltagelse i et sosialt og faglig felleskap, deres relasjoner til medelever ...