Browsing Master i økonomi og ledelse – markedsføringsledelse heltid MØLMH by Title
Now showing items 68-72 of 72
-
The impact of social and environmental CSR communication on brand image
(Master thesis, 2022)Formål: Formålet med denne studien er å utforske hvilken påvirkning CSR (corporate social responsibility) kommunikasjon har på kundens merkevareoppfattelse, presist merkevarebilde. Design/metode/tilnærming: Forskningen ... -
The impact of social and environmental CSR communication on brand image
(Master thesis, 2022)Formål: Formålet med denne studien er å utforske hvilken påvirkning CSR (corporate social responsibility) kommunikasjon har på kundens merkevareoppfattelse, presist merkevarebilde. Design/metode/tilnærming: Forskningen ... -
USE OF AGILE METHODOLOGIES IN DIGITAL TRANSFORMATION BARRIERS
(Master thesis, 2021)Abstract We are living in a global world and this feeling of living globally connected digitalization has brought this concept clearer to every member of society. The rapid increase in technological advancement & innovation ... -
Verdisamskapingens innflytelse på tilfredshet blant brukere av streamingtjenester for musikk; en tjenestedominant tilnærming
(Master thesis, 2017)Hensikten med studien er å belyse sammenhengen mellom verdisamskaping og tilfredshet gjennom samspill mellom kunder i musikkstreamingtjenester. Brukerne av disse tjenestene kan ses på som at de er i en samskapingsprosess, ... -
Vindkraft i Norge: hvilke drivere fremmer lokal motstand?
(Master thesis, 2019)Denne studien omhandler drivere av lokal motstand mot vindkraft i Norge. Vi har særlig ønsket å se nærmere på hvordan lokal motstand oppstår og hva slags drivere som er relevante for lokal motstand. Forskningen er basert ...