Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Maren
dc.date.accessioned2017-07-31T12:00:29Z
dc.date.available2017-07-31T12:00:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2449568
dc.descriptionBacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017nb_NO
dc.description.abstractProblemstilling Hvordan tolker og praktiserer lærere vurdering for læring i kroppsøving? Teori Oppgaven tar for seg læreplaner, lovverk og ulike syn og teorier innen vurdering og læring. Noen begreper jeg går inn på er vurdering, læring og motivasjon. Metode Denne bacheloroppgaven er et samfunnsvitenskapelig litteraturstudium. Det vil si at konklusjonen er tatt ut ifra innhentet tidligere forskning. Resultat Jeg viser til 4 fagfellevurderte artikler i resultatdelen, alle artiklene har vinklet seg inn mot vurdering for læring. Konklusjon Vurdering for læring er et voksende tema og blir sett på som positivt og ønsket blant kroppsøvingslærere. Det tyder på at kroppsøvingslærere fortsatt har en vei igjen å gå før vurdering for læring finner en sentral plass i faget. Praktiseringen blant lærerne viser seg å være variert.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectlitteraturstudienb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagnb_NO
dc.subjectvurdering for læringnb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.titleKroppsøving, et fag med vurdering for læring?nb_NO
dc.title.alternativePhysical education, a school subject with assesment for learning?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330nb_NO
dc.source.pagenumber33


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel