dc.contributor.author | Hanssen, Karl Petter | |
dc.date.accessioned | 2017-08-01T11:24:57Z | |
dc.date.available | 2017-08-01T11:24:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2449625 | |
dc.description | Bacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Teori:
Her belyser jeg relevant teori for min oppgave som skal være med på å besvare min problemstilling.
Metode:
Litteraturstudie
Resultater:
Her legger jeg frem resultatene som kommer frem i de fire artiklene jeg har valgt ut.
Konklusjon:
Jeg er kommet frem til at det er en generell kunnskap blant kroppsøvingslærere når det kommer til vurdering for læring, men at det enda er mye forbedringspotensialet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | vurdering for læring | nb_NO |
dc.subject | kroppsøving | nb_NO |
dc.subject | kroppsøvingsfag | nb_NO |
dc.title | Vurdering for læring blant kroppsøvingslærere | nb_NO |
dc.title.alternative | Assessment for Learning with physical education teachers | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 42 | |