dc.contributor.author | Haarstad, Karine Tynæs | |
dc.date.accessioned | 2017-08-01T12:30:56Z | |
dc.date.available | 2017-08-01T12:30:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2449631 | |
dc.description | Bacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Problemstilling: Har elevers opplevelser i kroppsøvingsfaget sammenheng med fysisk aktivitets deltakelse utenfor skolen?»
Metode: Litteraturstudie
Teori: Teorikapittelet vil gjøre rede for begreper som kan er relevant for å forstå elevenes opplevelser i kroppsøvingsfaget
Resultater: En gjennomgang av fire fagfellevurderte artikler som omhandler elevers opplevelser i kroppsøving og fysisk aktivitet utenfor skolen.
Diskusjon: Dette kapittelet vil diskutere artiklenes resultater i lys av teorien anvendt i oppgaven.
Konklusjon: Dette kapittelet vil oppsummere og konkludere i lys av teori og fagfellevurderte artikler. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | kroppsøving | nb_NO |
dc.subject | kroppsøvingsfag | nb_NO |
dc.subject | fysisk aktivitet | nb_NO |
dc.title | Sammenheng mellom elevers opplevelser i kroppsøving og fysisk aktivitetsdeltakelse utenfor skolen | nb_NO |
dc.title.alternative | Relationship between pupils' experiences in physical education and physical activity participation outside school | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 41 | |