Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPettersen, Sverre Jonas Sand
dc.date.accessioned2017-08-02T09:09:08Z
dc.date.available2017-08-02T09:09:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2449691
dc.descriptionBacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017nb_NO
dc.description.abstractI denne oppgaven tar jeg for meg begrepet inkludering og ser på relevant teori i forhold til dette. Jeg går nærmere inn på det psykologiske læringsklimaets rolle i klassen, samt subjektive teorier om ferdighet og elevenes målperspektiv. Et sentralt fokus i oppgaven er også på elevenes selvoppfatning og deres opplevde kompetanse, og hva slags effekt dette har på elevene. Jeg går og igjennom fire forskningsartikler som jeg bruker til å drøfte opp mot teori i forhold til min problemstilling.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectlæringsklimanb_NO
dc.subjectlæringsmiljønb_NO
dc.subjectselvbildenb_NO
dc.titleInkluderende kroppsøvingnb_NO
dc.title.alternativeInclusive physical educationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330nb_NO
dc.source.pagenumber33


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel