dc.contributor.author | Ødegård, Åsne Kristin Strand | |
dc.date.accessioned | 2017-08-02T10:57:41Z | |
dc.date.available | 2017-08-02T10:57:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2449710 | |
dc.description | Bacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | I denne oppgaven vil jeg belyse temaet kjønnsdelt og kjønnsblandet kroppsøving. Det er på forhånd valgt at jeg skal bruke litteraturstudie som metode. Dette vil si at oppgaven baseres på tidligere forskning. Jeg vil se på fordeler og ulemper ved kjønnsdelt og kjønnsblandet kroppsøving. Jeg skal ikke komme frem til en generell løsning men at god utdannelse og variasjon i læreren sitt arbeid er viktig for at alle elever skal føle mestring. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | kroppsøving | nb_NO |
dc.subject | kjønn | nb_NO |
dc.subject | kjønnsdeling | nb_NO |
dc.subject | tilpasset opplæring | nb_NO |
dc.title | Kjønnsblandet eller kjønnsdelt kroppsøving? | nb_NO |
dc.title.alternative | Coeducation or single-sex physical education | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 28 | |