Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAarstad, Maria Jektvik
dc.date.accessioned2017-08-02T11:19:36Z
dc.date.available2017-08-02T11:19:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2449720
dc.descriptionBacheloroppgave faglærerutdanning i kroppsøving og idrettsfag, 2017nb_NO
dc.description.abstractProblemstilling: Hva er skjuleteknikk, og hvilken betydning spiller læringsmiljøet? Teori: Gjøre rede for hva skjuleteknikk er, formålet med kroppsøvingsfaget, læringsmiljø, inkludering/integrering og frykt for å mislykkes. Metode: Systematisk litteraturstudie med en kvalitativ tilnærming. Konklusjon: Kroppsøvingen preges av skjuleteknikk, og det avdekkes mange teknikker. Læringsmiljøet påvirker elevers behov for skjuleteknikk og lærerens rolle er avgjørende for elevenes læringsutbytte.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectlæringsklimanb_NO
dc.subjectlæringsmiljønb_NO
dc.subjectskjuleteknikknb_NO
dc.titleHvis jeg ikke deltar, er det en grunn til det?nb_NO
dc.title.alternativeIf I don´t participate, could it be a reason?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Samfunnsvitenskapelige idrettsfag: 330nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel