dc.contributor.author | Sunnevåg, Anne-Karin | |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T11:11:42Z | |
dc.date.available | 2019-05-14T11:11:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8380-113-2 | |
dc.identifier.issn | 2535-5678 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2597558 | |
dc.description.abstract | Dette er den andre rapporten i Kultur for læring – i Stange kommunes 16 barnehager og er basert på to kartleggingsundersøkelser gjennomført i 2016 og 2018. Ca. 330 4.- og 5. åringer har gjennom en elektronisk spørreundersøkelse gitt uttrykk for hvordan de opplever ulike sider ved barnehagetilbudet. Videre består rapporten blant annet resultater fra 330 kontaktpedagogs vurdering av 4. og 5 åringers sosiale og språklige ferdigheter og deres atferd. Over 300 foreldre og ca. 250 ansatte i barnehagene har også vurdert deres opplevelse av sentrale sider ved barnehagetilbudet i Stange kommune.
Rapporten har til hensikt å beskrive og vurdere sentrale funn fra de to kartleggingsundersøkelsene. I motsetning til den første rapporten, «Kartleggingsresultater T1 høst 2016» som var en «baseline» rapport hvor det ble hentet inn informasjon fra ulike informantgrupper om sentrale sider ved barnehagetilbudet før arbeidet startet opp, er dette en rapport som ser nærmere på den endring som har vært i perioden mellom T1 og T2 kartleggingsundersøkelsene. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Fylkesmannen i Hedmark/Innlandet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Innlandet | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien;14/2019 | |
dc.subject | kollektiv kompetanseutvikling | nb_NO |
dc.subject | pedagogisk analyse | nb_NO |
dc.subject | kvalitet i barnehagen | nb_NO |
dc.title | Rapport T1 til T2: Stange kommunes barnehager | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 83 | nb_NO |