Show simple item record

dc.contributor.authorAschim, Anders
dc.date.accessioned2020-04-01T06:45:43Z
dc.date.available2020-04-01T06:45:43Z
dc.date.created2019-12-17T12:06:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-02-66482-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2649765
dc.description.abstractKorleis har Martin Luther vore framstilt i norske religionslærebøker for grunnskolen? Artikkelen undersøker Luther-biografiane i eit breitt utval lærebøker gjennom ulike skolehistoriske epokar, både tekst og bilde, spør kva for element som blir framheva og utelatne, og drøftar kva for funksjon forteljinga om Luther har hatt i religionsfaget gjennom tidene.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofReligion og etikk i skole og barnehage
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleLuther i læreboka: Luther-bildet i grunnskolens lærebøker – kontinuitet og endringen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150::Teologi: 151en_US
dc.source.pagenumber9-34en_US
dc.identifier.cristin1761824
cristin.unitcode209,5,1,0
cristin.unitnameInstitutt for humanistiske fag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal