• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing by Subject 
  •   Home
  • Browsing by Subject
  •   Home
  • Browsing by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Brage INN by Subject "Quantitative Design"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-9 of 9

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Bruk av balansert målstyring i politietaten 

      Fagerheim, Mona; Olsen Johannessen, Håvard (Master thesis, 2017)
      Formålet med denne masteravhandlingen er å undersøke bruken av balansert målstyring i politietaten. I oppgaven er Upper Echelon perspektivet samt betingelsesteori, benyttet i et forsøk på å forklare hva som gjør at noen ...
    • Gratisarbeid –et tegn på trivsel og motivasjon? 

      Hurlen, Bjørn, Kjetil (Master thesis, 2017)
      Jeg har i denne studien benyttet meg av en kvantitativ metode for å bekrefte følgende hypotese: Ansatte på lavt nivå i Forsvaret har en arbeidsmoral som kommer til uttrykk gjennom et ønske om å prestere på høyt nivå i sitt ...
    • Har forvaltningsreformen i 2010 oppnådd målsettingen om en mer effektiv forvaltning av vegsektoren? 

      Axelsen, Thomas (Master thesis, 2017)
      Denne oppgaven er en kvalitativ studie av administrative/økonomiske effekter av «Forvaltningsreformen 2010» innenfor vegområdet i Norge. Oppgaven tar for seg tre fylkeskommuner og tre vegavdelinger i Statens vegvesen, og ...
    • Hva slags syn har CC-Stadion på service, og hvordan bruker de dette for å skape gode opplevelser og økt verdi for sine kunder – sammenlignet med hva kunden opplever? 

      Strømsøyen, Bjørghild; Enger, Ole Henrik (Bachelor thesis, 2016)
      Målet for denne oppgaven har vært å finne ut hvilket syn på service et av regionens kjøpesenter har og hvordan de bruker dette til å skape gode kundeopplevelser og økt verdi for kundene sine, for deretter å sammenligne om ...
    • Hvordan kan politiets forebyggende arbeid styrkes gjennom nærpolitireformen – sett i et strategisk perspektiv? 

      Thomassen, Jan Eirik; Sjøholt-Sandvik, Eva; Didriksen, Terje (Master thesis, 2017)
      I Norge er behovet for en reform av politiet begrunnet med at fremtidens politi må være i stand til å møte den kompliserte, alvorlige og grenseoverskridende kriminaliteten. Her er særlig NOU 2013:9 (Politianalysen) og Prp. ...
    • Kommunal revisjon – uavhengig kontrollør eller politisk maktorgan? 

      Sørhage, Morten (Master thesis, 2017)
      Oppgaven undersøker revisors rolle i dagens kommune-Norge, utfra oppgaveutførelse og roller. Revisor defineres som en uavhengig kontrollinstans mot kommuneadministrasjonen. Oversikten omfatter tradisjonelle tjenesteoppgaver, ...
    • Måling av educational experience i musikkstrømmetjenester 

      Sandsengen Darell, Kine; Brennodden, Stine (Bachelor thesis, 2016)
      Temaet for denne bacheloroppgaven er betalingsvilje for strømmetjenester i musikkbransjen. Internett har blitt en dominerende kanal for levering av musikk og strømmetjenester har tatt over musikkmarkedet. Vi ser at inntektene ...
    • Verdisamskapingens innflytelse på tilfredshet blant brukere av streamingtjenester for musikk; en tjenestedominant tilnærming 

      Bolstad, Victoria; Lie, Dennis (Master thesis, 2017)
      Hensikten med studien er å belyse sammenhengen mellom verdisamskaping og tilfredshet gjennom samspill mellom kunder i musikkstreamingtjenester. Brukerne av disse tjenestene kan ses på som at de er i en samskapingsprosess, ...
    • Økonomisk rammestyring i Karlstad og Drammen kommuner - en komparativ analyse 

      Sørby, Håkon Kristian (Master thesis, 2017)
      Økonomistyring i politisk styrte organisasjoner som norske og svenske kommuner må ivareta både instrumentelle effektivitetsverdier og institusjonelle legitimitetsverdier. Når høy effektivitet i tjenesteproduksjonen forstås ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit