• «CSR: innvirkning på kundenes merkelojalitet» 

      Østlund Nyland, Silje; Vinnem Fosse, Tonje (Master thesis, 2019)
      Hensikt - Denne studien har som hensikt å utforske om word of mouth og intensjon om gjenkjøp blir påvirket ved kommunikasjon av miljøaspektet og samfunnsaspektet. Design/metode/tilnærming - Det er benyttet kvantitativ ...
    • Drivere av kunders engasjement og lojalitet 

      Holten Boneng, Mari; Robudal Narbuvoll, Camilla (Master thesis, 2018)
      Formål- Hensikten med denne masteroppgaven var å undersøke drivere og konsekvenser av høyt kundeengasjement, rettet mot en bestemt merkevare. I lys av den økende globaliseringen i turistindustrien og en generell oppfattelse ...
    • Hvordan artister kan bruke sosiale medier til å styrke relasjonene til sine fans 

      Lund Juul, Erik Mauritz; Rushfeldt, Trym (Bachelor thesis, 2019)
      Denne bacheloroppgave undersøker hvordan artister kan styrke relasjonen til sine fans gjennom sosiale medier. Vi har først og fremst konsentrert oss om hvordan artistene opptrer gjennom Facebook og Instagram og hvordan ...