• Drivere av kunders engasjement og lojalitet 

      Holten Boneng, Mari; Robudal Narbuvoll, Camilla (Master thesis, 2018)
      Formål- Hensikten med denne masteroppgaven var å undersøke drivere og konsekvenser av høyt kundeengasjement, rettet mot en bestemt merkevare. I lys av den økende globaliseringen i turistindustrien og en generell oppfattelse ...
    • ”Hvordan kan Mudo Gym Elverum oppnå lojalitet og kjøp hos konsumentene?” 

      Johansen, Edvin Thorvildsen; Gulled, Abdirahman (Bachelor thesis, 2016)
      Formål: Helsestudiobransjen har tidligere slitt med å tilegne seg nye kunder, men i senere tid har etterspørselen etter tjenestene økt kraftig. Dermed har konkurransen blant aktørene i markedet blitt mer tilspisset. Av den ...
    • Lederens håndtering av merkekrise 

      Mar, Natalie; Sharif Ardullahi Sharif Hassan, Anisa (Bachelor thesis, 2016)
      Håndtering av merkekrise har stadig blitt viktigere i dagens samfunn. Grunnen til dette er at flere bedrifter i de siste årene har blitt omtalt i media for en eller annen form for krise. For å kunne håndtere media og redde ...
    • Strategic brand management: Archetypes for managing brands through paradoxes 

      Högström, Claes; Gustafsson, ,Anders; Tronvoll, Bård (Journal article; Peer reviewed, 2015)
      Although brands are acknowledged as significant assets in a firm's value creation and differentiation process, branding literature often describes opposing perspectives and contradictory demands. This article develops ...