• Fortellinger om tid og synlighet: en studie av studenters deltakelse i digital undervisning under covid-19-pandemien 

      Bern, Linn Terese; Lorentzen, Nefise Özkal; Nordanger, Marte (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Denne studien fokuserer på studenters egne opplevelser av hvordan omleggingen fra fysisk til digitalt mediert undervisning preget læringsrommet i høyere utdanning under covid-19-pandemien. Studien bygger på seks dybdeintervjuer ...
    • Fortellinger om tid og synlighet: en studie av studenters deltakelse i digital undervisning under covid-19-pandemien 

      Lorentzen, Nefise Özkal; Nordanger, Marte; Bern, Linn Terese (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Denne studien fokuserer på studenters egne opplevelser av hvordan omleggingen fra fysisk til digitalt mediert undervisning preget læringsrommet i høyere utdanning under covid-19-pandemien. Studien bygger på seks dybdeintervjuer ...
    • INNQuest NO 1/22 

      Blix, Hilde Synnøve; Reienes, Anne-Brit Soma; Bern, Linn Terese (Journal issue, 2022)
      I hånda holder du nå den første utgaven av magasinet INNQuest, laget av forskergruppa Quest (Kunstnerisk utviklingsarbeid og estetiske læreprosesser) ved Institutt for kunstfag og kulturstudier ved Høgskolen i Innlandet. Målet ...
    • INNQuest NO 2/23 

      Bern, Linn Terese; Blix, Hilde Synnøve; Reienes, Anne-Brit Soma (Journal issue, 2023)
      Tematikken i årets utgave av INNQuest dreier seg rundt det å se og erfare noe innenfra og å se det samme fra utsiden. Å bevege seg mellom disse perspektivene er et eget poeng i Hedda Fredlys artikkel om kritikerens rolle. ...