• Emosjoner i kundedrevet samskaping av tjenester 

      Tronvoll, Bård; Mysen, Tore (Journal article; Peer reviewed, 2017)
      Digitalisering av markedsføringskanaler sammen med ny teknologi gjør kunder i stadig større grad i stand til selv å velge ulike leverandører av tjenester og skape en opplevelse som er tilpasset egne ønsker. Kunden blir ...
    • En eksplorativ studie av sammenhengen mellom emosjoner og engasjement i kundeatferd 

      Liis Kalgraff, Ibis Zinnika (Master thesis, 2019)
      Studien skal belyse sammenhengen mellom emosjoner og engasjement i kundeatferd. Hensikten er å forstå mer rundt effekten av emosjoner, da det framkommer fra tidligere forskning at dette ikke er konsensus på. Det vil også ...
    • Selvregulerte elever – Anerkjennende indre dialogisk kartleggingsredskap. 

      Slåen, Thorstein (Bachelor thesis, 2015)
      Norsk: Med en antakelse om at skolen legger for ensidig vekt på kognisjonssiden i selvreguleringen hos eleven, ble problemstillingen for oppgaven utformet: På hvilken måte kan elever kartlegge, og læreren legge til rette ...