Musikk/teknologi/didaktikk: Om digitalisert musikkundervisning, dens diskursivitet og (selv)ironi
dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-20T10:38:43Z | |
dc.date.available | 2010-12-20T10:38:43Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 0806-3222 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/132016 | |
dc.description | Avhandling (dr. art.) - Universitetet i Oslo, 2002. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Acta humaniora;152 | |
dc.subject | musikk | en_US |
dc.subject | teknologi | en_US |
dc.subject | musikkpedagogikk | en_US |
dc.subject | doktoravhandlinger | en_US |
dc.subject | doktorgradsavhandlinger | en_US |
dc.subject | elektronisk musikk | en_US |
dc.subject | didaktikk | en_US |
dc.title | Musikk/teknologi/didaktikk: Om digitalisert musikkundervisning, dens diskursivitet og (selv)ironi | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114 | en_US |
dc.source.pagenumber | 313 | en_US |