Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDyndahl, Petter
dc.date.accessioned2010-12-20T10:38:43Z
dc.date.available2010-12-20T10:38:43Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn0806-3222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/132016
dc.descriptionAvhandling (dr. art.) - Universitetet i Oslo, 2002.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesActa humaniora;152
dc.subjectmusikken_US
dc.subjectteknologien_US
dc.subjectmusikkpedagogikken_US
dc.subjectdoktoravhandlingeren_US
dc.subjectdoktorgradsavhandlingeren_US
dc.subjectelektronisk musikken_US
dc.subjectdidaktikken_US
dc.titleMusikk/teknologi/didaktikk: Om digitalisert musikkundervisning, dens diskursivitet og (selv)ironien_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114en_US
dc.source.pagenumber313en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel