dc.contributor.author | Aasbjørg, Robin | |
dc.date.accessioned | 2012-11-01T12:24:49Z | |
dc.date.available | 2012-11-01T12:24:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/132771 | |
dc.description | Bachelor i digital medieproduksjon, 2012 | no_NO |
dc.description | Produktet av bacheloroppgaven finnes på: http://www.youtube.com/watch?v=ZIX3MfOoB8o | |
dc.description.abstract | "Analyzing Transformers" er en bacheloroppgave som handler om hva som er spesiellt [sic] med filmeffektene i filmen Transformers - Dark of the Moon, og hvordan dette er gjort. Hva har Industrial Light and Magic (selskapet som har skapt filmeffektene) gjort? Hva bør jeg tenke på om jeg skal lage min egen versjon? En liten del av rapporten vil handle om hvordan tilegnet kunnskap fra rapporten har blitt brukt til og lage min egen versjon av en Transformer. Rapporten er skrevet av Robin Aasbjørg, student ved Høgskolen i Hedmark, og veileder for prosjektet og produkt er Paul Bettinson. | no_NO |
dc.description.abstract | Engelsk sammendrag (abstract): "Analyzing Transformers" is a bachelor thesis on what's so special about the visual effects in Transformers - Dark of the Moon, and how it's done. What have Industrial Light and Magic (company behind the effects) done? What should I think about when making my own version? A smaller part of the thesis is concerning how knowledge from this thesis has been used to make my own product of a Transformer. The thesis is written by Robin Aasbjørg, student at Hedmark University Campus, and the projects supervisor is Paul Bettinson. | eng |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.uri | http://www.youtube.com/watch?v=ZIX3MfOoB8o | |
dc.subject | filmeffekter | no_NO |
dc.subject | Industrial Light and Magic | no_NO |
dc.subject | Transformers | no_NO |
dc.subject | animasjoner | |
dc.subject | 3D | |
dc.title | Analyzing Transformers | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Movie and drama: 170 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 23 s. | no_NO |