dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-20T14:05:37Z | |
dc.date.available | 2010-12-20T14:05:37Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.citation | Dyndahl, P. (1995). Kan miditeknologi gjøre musikkundervisningen bedre? Nytt om data i skolan, (1), 6-11. | en_US |
dc.identifier.issn | 0902-1884 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134272 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordiska ministerrådets dataprogramgrupp | en_US |
dc.subject | Musikk | en_US |
dc.subject | Musikkvitenskap | en_US |
dc.subject | Musikkundervisning | en_US |
dc.subject | Fagdidaktikk | en_US |
dc.subject | informasjonsteknologi | en_US |
dc.subject | MIDI | en_US |
dc.title | Kan miditeknologi gjøre musikkundervisningen bedre? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114 | en_US |
dc.source.pagenumber | 6-11 | en_US |