dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-20T14:19:14Z | |
dc.date.available | 2010-12-20T14:19:14Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Dyndahl, P. (2006). Dekonstruksjon av/og/eller/i musikkpedagogisk forskning: Noen sentrale perspektiver. I F. V. Nielsen & S. Graabræk Nielsen (Red.), Nordisk musikkpedagogisk forskning: Årbok 8 2006 (s. 59-75). Oslo: Norges musikkhøgskole. | en_US |
dc.identifier.isbn | 82-7853-042-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134274 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NMH-publikasjoner;2006:1 | |
dc.subject | Musikk | en_US |
dc.subject | Musikkpedagogikk | en_US |
dc.title | Dekonstruksjon av/og/eller/i musikkpedagogisk forskning: Noen sentrale perspektiver | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114 | en_US |
dc.source.pagenumber | 59-75 | en_US |