Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDyndahl, Petter
dc.date.accessioned2010-12-20T13:52:17Z
dc.date.available2010-12-20T13:52:17Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationDyndahl, P. (1995). Et forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv. I H. Jørgensen & I. M. Hanken (Red.), Nordisk musikkpedagogisk forskning (s. 116-128). Oslo: Norges musikkhøgskole.en_US
dc.identifier.isbn82-7853-001-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/134326
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorges musikkhøgskoleen_US
dc.relation.ispartofseriesNMH-Publikasjoner;1995:2
dc.subjectmusikken_US
dc.subjectmusikkteknologien_US
dc.subjectteknologien_US
dc.subjectdatateknologien_US
dc.subjectITen_US
dc.titleEt forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiven_US
dc.typeChapteren_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110en_US
dc.source.pagenumber116-128en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel