dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-20T13:52:17Z | |
dc.date.available | 2010-12-20T13:52:17Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.citation | Dyndahl, P. (1995). Et forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv. I H. Jørgensen & I. M. Hanken (Red.), Nordisk musikkpedagogisk forskning (s. 116-128). Oslo: Norges musikkhøgskole. | en_US |
dc.identifier.isbn | 82-7853-001-7 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134326 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NMH-Publikasjoner;1995:2 | |
dc.subject | musikk | en_US |
dc.subject | musikkteknologi | en_US |
dc.subject | teknologi | en_US |
dc.subject | datateknologi | en_US |
dc.subject | IT | en_US |
dc.title | Et forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110 | en_US |
dc.source.pagenumber | 116-128 | en_US |