dc.contributor.author | Dyndahl, Petter | |
dc.date.accessioned | 2010-12-20T12:15:59Z | |
dc.date.available | 2010-12-20T12:15:59Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Dyndahl, P. (2004). Musikkteknologi, kunnskapsteori og pedagogisk ironi. I F. V. Nielsen & S. Graabræk Nielsen (Red.), Nordisk musikkpedagogisk forskning: Årbok 7 2004 (s. 9-36). Oslo: Norges musikkhøgskole. | en_US |
dc.identifier.isbn | 82-7853-038-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134328 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norges musikkhøgskole | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NMH-publikasjoner;2004:3 | |
dc.subject | musikk | en_US |
dc.subject | musikkteknologi | en_US |
dc.subject | teknologi | en_US |
dc.subject | IT | en_US |
dc.subject | datateknologi | en_US |
dc.title | Musikkteknologi, kunnskapsteori og pedagogisk ironi | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Musicology: 110 | en_US |
dc.source.pagenumber | 9-36 | en_US |