Gutters opplevelse av sin skolesituasjon – noe skolen kan påvirke?
dc.contributor.author | Aasen, Ann Margareth | |
dc.date.accessioned | 2012-04-10T11:02:54Z | |
dc.date.available | 2012-04-10T11:02:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 1904-9633 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/134384 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Dafolo | |
dc.relation.uri | http://www.hihm.no/Prosjektsider/SEPU/Tidsskriftet-Paideia | |
dc.subject | gutter | no_NO |
dc.subject | skolen | no_NO |
dc.title | Gutters opplevelse av sin skolesituasjon – noe skolen kan påvirke? | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 26-37 | no_NO |
dc.source.volume | 1 | |
dc.source.journal | Paideia : tidsskrift for professionel pædagogisk praksis | |
dc.source.issue | 1 |