"Nå må vi slutte å leke, vi er jo her for å lære" : hvilken posisjon har lekebegrepet i skolen, hva er lek, hvilket syn har vi på barns lek i skolen, hvilken betydning har leken for barns læring og utvikling?
dc.contributor.author | Rydheim, Gro Karlgård | |
dc.date.accessioned | 2011-02-14T13:54:57Z | |
dc.date.available | 2011-02-14T13:54:57Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144691 | |
dc.description | Masteroppgave i pedagogikk | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Lillehammer | en_US |
dc.subject | barnehager | nb_NO |
dc.subject | lek | nb_NO |
dc.title | "Nå må vi slutte å leke, vi er jo her for å lære" : hvilken posisjon har lekebegrepet i skolen, hva er lek, hvilket syn har vi på barns lek i skolen, hvilken betydning har leken for barns læring og utvikling? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 119 bl. | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [109]
Studiested Lillehammer