Show simple item record

dc.contributor.authorRydheim, Gro Karlgård
dc.date.accessioned2011-02-14T13:54:57Z
dc.date.available2011-02-14T13:54:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144691
dc.descriptionMasteroppgave i pedagogikken_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Lillehammeren_US
dc.subjectbarnehagernb_NO
dc.subjectleknb_NO
dc.title"Nå må vi slutte å leke, vi er jo her for å lære" : hvilken posisjon har lekebegrepet i skolen, hva er lek, hvilket syn har vi på barns lek i skolen, hvilken betydning har leken for barns læring og utvikling?nb_NO
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber119 bl.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record