En kamp om barnehagens sjel : Hvilke betingelser har læringsbegrepet, sett i forhold til den sosialpedagogiske tradisjonen og den skoleforberedende orienteringen?
dc.contributor.author | Jøraandstad, Kjersti | |
dc.date.accessioned | 2011-11-04T12:44:32Z | |
dc.date.available | 2011-11-04T12:44:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144709 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | barnehager | no_NO |
dc.title | En kamp om barnehagens sjel : Hvilke betingelser har læringsbegrepet, sett i forhold til den sosialpedagogiske tradisjonen og den skoleforberedende orienteringen? | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 89 | no_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [108]
Studiested Lillehammer