Learn to do by knowing, and to know by doing : om pedagogisk praksis i 4H som uformell læringsarena for barn og unge
dc.contributor.author | Madsen, Kristin | |
dc.date.accessioned | 2012-01-26T12:18:13Z | |
dc.date.available | 2012-01-26T12:18:13Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144723 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | 4H | no_NO |
dc.title | Learn to do by knowing, and to know by doing : om pedagogisk praksis i 4H som uformell læringsarena for barn og unge | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [104]
Studiested Lillehammer