Vurdering for læring - hva betyr det egentlig?
dc.contributor.author | Flinterud, Agnete | |
dc.contributor.author | Smidesang, Øyvind Rindal | |
dc.date.accessioned | 2013-01-17T13:08:08Z | |
dc.date.available | 2013-01-17T13:08:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144733 | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgaven omhandler begrepsbruken og begrepsforståelsen omkring vurdering for læring. Vi vil se på både Utdanningdirektoratets egen forståelse av sin egen satsing, og hvorvidt denne satsingen er en naturlig videreføring av sentrale ideer omkring «formative assessment.» Vi vil også behandle hvordan fremtredende norske pedagoger og skoleforskere forstår og anvender vurdering for læring, da både som satsing og som begrep. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.title | Vurdering for læring - hva betyr det egentlig? | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 185 | no_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master i pedagogikk deltid MAPED [109]
Studiested Lillehammer