Show simple item record

dc.contributor.authorFlinterud, Agnete
dc.contributor.authorSmidesang, Øyvind Rindal
dc.date.accessioned2013-01-17T13:08:08Z
dc.date.available2013-01-17T13:08:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144733
dc.description.abstractDenne masteroppgaven omhandler begrepsbruken og begrepsforståelsen omkring vurdering for læring. Vi vil se på både Utdanningdirektoratets egen forståelse av sin egen satsing, og hvorvidt denne satsingen er en naturlig videreføring av sentrale ideer omkring «formative assessment.» Vi vil også behandle hvordan fremtredende norske pedagoger og skoleforskere forstår og anvender vurdering for læring, da både som satsing og som begrep.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleVurdering for læring - hva betyr det egentlig?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber185no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record